Nanette

piątek, 28 listopada 2014

Efekt pracy

Nie, nie jest ładna... jest piękna!!”~Rarity

Witam ponownie dzisiejszego dnia. Szybko uwinęłam się ze zmianą oczu u kucyka. Sama nie wiem jak to do końca wyszło, ale mi się podoba, a to już połowa sukcesu. No i wciąż się cykam przed zmyciem Bezimiennej. Teraz już jednak mniej.
A oto fotograficzne sprawozdanie z malowania.


Niewidoma
Z bólem serca pozbawiałam tego kucyka oczu. Ale zupełnie mu nie pasowały, więc może nawet był zadowolony. Na tym etapie także wyglądał ślicznie. A to dziwne... w końcu nie miał czym patrzeć!


Prezentuję się
Tak właśnie zaprezentowała się Rive, gdyż tak właśnie dałam jej na imię. Czyż nie pasuje do niej?

Małe przed i po
Jestem naprawdę bardzo zadowolona z efektu. Gdy tak na to spojrzę, jaka różnica!


To tyle. W przyszłości może jeszcze zajmę się jej fryzurą. 
Julia Emma

1 komentarz:

  1. Naprawdę ślicznie ci to wyszło. Dobrze , że zmieniłaś jej te oczy ^^.
    Nie mogę się już doczekać efektu przerobionej lalki :3 .

    OdpowiedzUsuń